wtorek, 4 grudnia 2012


081. MOJEJ BASI

Moja Basia ma łagodne wnętrze
Nie denerwuje Jej i nie męczę
Mało jest takich dobrotliwych pań
Oby nie zbałamucił byle drań

Nie narzekam, jest miło, przyjemnie
Basia mówi, że jeszcze kocha mnie
Ona mnie nakarmi i opatrzy
Każdy bliski usłyszy i zobaczy

Biegnie, aby pomóc, na ratunek
Mam nocleg, wikt, także opierunek
Rozumna, nie młoda, ale wiotka
Tak niedawno była, jak stokrotka

W codziennym życiu miła, nie trudna
Z poczuciem humoru i nie nudna
W swej młodości, oczy miała śliczne
I walory namiętne, fizyczne

Patrzę, jak biegnie, ma bujne piersi
Jak nimi podrzuca i szeleści
Kieruje tam spojrzenie życzliwe
Basia ma serce bardzo wrażliwe

Najlepsze kąski wkłada mi w usta
Basia do przesady mnie ubóstwia
Pracuje już od wczesnego rana
Bardzo chce wszystko wykonać sama

Tej czułej troski nie mogę już znieść
Mam tylko długo spać i dużo jeść
Prace i prawa moje zawęża
A czasem chciałbym być w roli męża

Dla mnie to ma tylko dobre strony
Powinny brać przykład inne żony
Mam problemy w nocy, nie śpię zawsze
Śnię o przyszłości i na Nią patrzę.

                                         
                    

8 komentarzy:

  1. Basia, Basieńka,
    Najdroższa istota maleńka,
    droga sercu i słodka,
    rzeczywiście,
    jak Słoneczna Stokrotka.
    W te Barbórkowe Imieniny
    niosę od serducha słów daniny.
    Życzę zdrowia, dużo radości
    oraz przyjaciół i serdecznych gości.
    &)&&))&&&)))>---Wszystkiego Najlepszego Basiu***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś rzeczywiście byłam nazywana "stokrotką" :-)
      Dzięki serdeczne Aniu:-*)Barbara

      Usuń
  2. Piękne słowa, do ktorych się przyłączam, SZCZĘŚLIWEGO DNIA IMIENIN BASIEŃKO, kwiaty wysłane skype'm

    Buziakow naręcze do Krakówka ślę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elizo:-) Zrobiłaś mi wielką niespodziankę u siebie na blogu. Śmiałam się przez pół godz.:-))))))))))))
      Całuję serdecznie:-*) Barbara

      Usuń
  3. Ta twoja BASIEŃKA,
    to skarb nie z tej ziemi
    dobrze, że jest ktoś
    kto te skarby doceni :)))

    Basieńko mam nadzieję,
    że milutko spędziłaś swoje święto?
    ciasto się udało i smakowało przepysznie?
    Teraz miłego wieczorku życzę :)
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy rzeczywiście taki skarb??? Nie byłabym tego taka pewna;-)
      Dziękuję za życzenia. Było na prawdę bardzo sympatycznie i miło:-)
      Moc buziaczków Alex:-*) Barbara

      Usuń
  4. Wszelkiej pomyślności Basieńko...
    http://www.youtube.com/watch?v=uRxsVP5HQA4
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś mi wielką i miłą niespodziankę Ikka133:-)))
      Ściskam i całuję najserdeczniej:-*) Barbara

      Usuń