sobota, 8 grudnia 2012


083. NIEPOKORNI (satyra)

Czy u nas prześladowani są niepokorni dziennikarze?
„Skrzywdzonych” przez reżim szacunkiem darzę
Teraz nie czas rozmyślać, szarpać się w furii i złości
„Skrzywdzonym” trzeba pomóc tak z przyzwoitości

Sytuacja więźnia politycznego jest twarda
Więźniom wyślę puszkę smalcu, to nie pogarda
Widziałem Kuronia, Moczulskiego, Michnika
Trudne życie więźnia politycznego z tego wynika

„Władze reżimowe Tuska” wolną myśl dławią
Niepokornymi dziennikarzami się bawią
Gdy dostanę adres wyślę też ciepłe kalesony
Bo na krzywdę prześladowanych jestem uczulony

Wiem, że grupa dziennikarzy pomocy potrzebuje
Czym chata bogata, ja im pomoc zasponsoruję
W moherowych głowach i umysłach zamęt czynią
Pytam: czy jest dziennikarzem, czy zwykłą świnią?

                                                    
   

2 komentarze:

  1. Sylenku, szukali drugiego dna stoczyli się na dno sami. Takich sierot zaden wydawca nie powinien zatrudnic i pewno nie zatrudni. Niech zakladaja "NASZ NOCNIK-bis" i niech się kisza we wlasnym sosie. Mnie to powiewa, bo i tak ich nie czytałam i ani mi ich nie żal ani mnie to grzeje:)))

    Gorące buziole na dobranoc aby Was rozgrzać - wysyłam bo u Was mrozisko straszne a u mnie -2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepokorni czekają, jak PiS dojdzie do władzy. Wszystkich umieści na dobrze płatnych stanowiskach.
      Gorące buziole się przydały, bo już nie jest tak zimno:-)))
      Serdeczności:-*) B & S

      Usuń