sobota, 2 czerwca 2012


002. FUZJA

Będzie fuzja: TVN i TV "kłam"
Mają wiele podobnych programów i ram
Hieny studiowały pod kioskiem z piwem
Nalewki, wspólne towarzystwo było spoiwem

Język przekazywania relacji mają wspólny
Agresywny, nachalny, fałszywy i brudny
TVN wykreowało na gwiazdę absmaka
Awanturującego się dyktatora, dziwaka

W TV "kłam" mają swego bohatera - ojca przekręta
Z autorytetem niepodlegająca krytyce - święta
Pikanterii dodaje fakt: dyrektor i Jar, to przyjaciele
Razem plują na Polskę nawet na mszy w niedzielę

W TVN i TV "kłam" nie ma pozytywnej wiadomości
W zakłamanych programach to się nie mieści
Jeden paranoik chce rządzić krajem, drugi kościołem
Jak zdobyć władzę i kasę, radzą za stołem.

2 komentarze:

  1. Powiem Ci Sylenie, że wszystkie media kreują tych ludzi.Budzą kontrowersje i raczej negatywne uczucia a na tym telewizje bazują.Im więcej "sensacji" tym lepiej. Szkoda słów. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden psychopata
    drugi ekonomista
    cel mają wspólny,
    każdy co lubi "dociska"

    Ukłony dla duetu:))
    Buziaczki też:)

    OdpowiedzUsuń