wtorek, 5 czerwca 2012


004. HIENY W SZALECIE

Przed Euro oblegane przez media szalety
Babcie klozetowe mają wiedzę i zalety
Gdzie dach przecieka, gdzie dziura w jezdni
Dokopać rządowi, niech słyszą przyjezdni

W ten sposób babcie sobie dorabiają
Potrzeby medialnych hien dobrze znają
Panie w szaletach udzielają szereg wywiadów
Kto nie płaci, słowa "klasyka": "spieprzaj dziadu"

Pozytywnie wypowiadają się na temat Jarocha
A jak nie, wygra wybory powie: wynocha
Jar nie korzysta z szaletów, są dla dorosłych
Babcie nie będą za nim krzesła niosły

Interes się kręci, zabawa na całego wre
Nie mówić dobrze o rządzie, bo będzie źle
Impreza w pełni, zaczyna się zabawa, szał
Kochane babcie powiedzcie, kto łapówkę dał?

Dziennikarze pokarzą was w "faktach" i tvn24
Stawka wam się podwoi za takie numery
Atakuj rząd, zostaniesz w PiS-ie posłem
Chociaż jesteś głupcem i kompletnym osłem.

3 komentarze:

  1. No tu sie ukryłes?????? Nie zauwazylam Twojej Sylenku uwagi dot.nowego bloga, dopiero Zola dala mi linka, a myslalam ze zamknąles komentarze. Pomyslalam - po co Sylen pisze nowe notki a komenty zamknął. :)))))))
    Pozdrawiam i cieszę się, że znow chwycileś za "pioro"

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) też byłam ślepa, dopiero wczoraj dostałam linka(buuuuu...) :)Kolory cudowne MOJE ULUBIONE !W tytule jednak coś mi nie pasuje:))Ok, :) teraz o poście:)))

    Panie szaletowe
    i "ulgi przybytki"
    to dobre miejsce
    na różne "spytki"

    "Hieny" tam trafiają
    dowartościowują Panie
    a one zdziwione,że
    mają duże "branie"

    Widziały nie jedno
    nie jedno słyszały :))
    pieniądz nie pachnie brzydko
    zależy kto płaci,tak będą gadały:))

    Pozdrawiam serdecznie
    i miłej zabawy na nowym Blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. By iść z powodzeniem w pis-posły,
    każdy musi cmoknąć w zad żaby i osły.
    W nim tylko realizacja spec-zamówienia,
    dla wodza szczęścia i zadowolenia.
    Więc trzeba pluć, trzeba bajdurzyć,
    by na łaskę wyróżnienia zasłużyć.
    Im głębiej się w bagnie ktoś zanurzy,
    tym pewniej los powodzenie mu wróży.
    Więc nie dziwota, że to szczególna hołota.
    Pozdrawiam serdecznie Basię*** i Sylena***))))
    &)&&&))&&&)))>---

    OdpowiedzUsuń