sobota, 9 lutego 2013


127. GWARDIA RYDZYKA

Papieska Gwardia liczy 110 żołnierzy
Do Gwardii Rydzyka 103 biskupów należy
Koło przyszłego papieża się grupują
U znanego biznesmena grubą kasę czują

Rydzyk zarządza nie słowem a gestem
Fioletowa gwardia odpowiada: jestem!
Rydzyk władca, choć nie używa przemocy
Kontroluje, co samotni robią w nocy

Gdy coś zauważy to im nieźle nagada
Wcześnie rano wszystkich wyspowiada
Później krótka modlitwa, czas na śniadanie
Po śniadaniu apel, Rydzyk rozdaje zadanie

Teraz już ma władzę, jak papież prawie
Najważniejszy kapłan: ja wam błogosławię
Gdy będzie z wami źle ja was pocieszę
Nawet z molestowania dzieci rozgrzeszę.

                                                  

4 komentarze:

  1. Rydzyk gwarantem
    Rydzyk ostoją
    wystąpić przeciw
    wszyscy się boją

    Jak tu takiego
    z firmamentu zrzuć?
    niestety, nie da rady
    płonne nadzieję porzucić?

    Dopóki wszyscy,
    rozumu nie spotkają
    rządzić będę zgrają!
    wzajemne cele, się wykluczają!

    Pozdrawiam kochani:)
    Oj coś płodny jesteś Sylenie :)))
    Nadrabiam zaległości:)
    dzisiaj byłam zabiegana
    dopiero wróciłam :)

    Buziolki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rydzykowi nikt nic nie powie
      Boją się biznesmena stryjaszkowie
      Szansę, wolność mu dają
      Za biznesmena go uznają
      Pieniądz rządzi kościołem
      Bogatym, biednym i matołem.

      Dzięki za wizytę i wspaniałe komentarze:-)))
      Buziaki serdeczne :-***))) B&S

      Usuń
    2. O, TO! TO! rządzi MATOŁEM! :)))))buziole :))))

      Usuń
    3. Pieniążki idą z rączki do rączki. Sprawy nie załatwiają pod stołem.

      Ściskamy najserdeczniej:-***) B&S

      Usuń