poniedziałek, 25 lutego 2013

141. JESTEM Z IN VITRO

Wywiad ks. prof. Berier czytam, analizuję
Zapłodnienia z in vitro na 100% się czuję
Wszystko przez wiekowe i dotykowe bruzdy
Tak twierdzi uczony, to nie mity, wróżby

W szkole sadzali mnie do osobnej ławki
Z powodu bruzd dostawałem dwóje i poprawki
Jako z in vitro wyróżniałem się od pozostałych
Widoczne wady – bruzdy do dziś pozostały

Siedziałem nie w oślej ławce a w ławkowym getcie
Po ponad pół wieku teraz zmian chcecie?
Rodzice relatywnie byli bardzo nowocześni
Kto w tamtych czasach o in vitro śnił?

Dziś średniowiecze, in vitro metoda niegodziwa
Inercja sukienkowych nadal jest prawdziwa
W wywiadzie nie ma poetyki nazistowskiej
Percepcja pana Berier ma podłoże rasistowskie.

                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz