niedziela, 24 sierpnia 2014

460. Malowany konwój

Biały humanitarny konwój Putina
Biały kolor niewinność przypomina
Zafascynowany białym konwojem
Postanowiłem zrealizować plany swoje

Złapałem 300 różnych drapieżnych ptaków
Sam nie mogłem zaangażowałem chłopaków
Złapane ptaki na biało przemalowałem
Bo przed oczami niewinność miałem

Putin niesie na Ukrainę niewinność bez złud
Tam spragnieni jego obecności miłości cnót
Ptaki pomalowane wyglądały jak ozdóbki
A białego konwoju, jakie będą skutki

Z ptaków farba wyschnie z piór spadnie
A co było w wojskowej kolumnie na dnie
Putin okazał się fałszywym wrednym aktorem
Prowadzi krwawą wojnę z Ukrainą z uporem

Kolumny wojskowe jadą na Ukrainę prosto
Na Kremlu propagandą zaprzeczają z troską
Oni na Ukrainie chcą przerwania rozlewu krwi
Chcą pokojowej aneksji w tym problem tkwi.

                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz