czwartek, 8 listopada 2012


064. DZIENNIKARSKIE HIENY

Pan redaktor „trotyl” zakończył karierę
Będzie się odwoływał, nie jest frajerem
W TVN i TVN24 potrzebne są weryfikacje
Czy inspiratorzy kłótni mają kwalifikacje

Dwa agresywne typki wyglądają jak koniokrady
Nie dziennikarze a prostackie, chamskie dziady
Sepleni, macha „ręcami”, jakby kierował ruchem
Drugi trochę przyzwoitszy drapie się za uchem

A pan redaktor Bogdan Rymanowski
Natrętny i agresywny – głoszą pogłoski
Złotowłosa, przesłuchująca - Monika
Co rozsądniejszy kontaktu z nią unika

Wyciąga brudy z ubiegłego stulecia
Bardzo się stara zrobić z gościa śmiecia
Jak przestępcę przesłuchać, upokorzyć
Bez wyciągania brudów nie może żyć.

                                                 

4 komentarze:

  1. Oj Sylenie , widzę, że kondycja i zdrowie ci dopisuje, to mnie bardzo cieszy:)Ja pewnie wysiadam :))))już nie mam zdrowia komentować tych paranoi:)) Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nabrałem ochoty do pisania, bo nie mam, co z czasem zrobić;-)
      Dzięki za odwiedziny i kom:-) Moc serdeczności:-*) B & S

      Usuń
  2. Te wszystkie proszone nasiadówki, nie są niczym innym, jak tylko podkręcaniem już zaognionej sytuacji, co jeszcze bardziej nakręca wrogość.
    Redaktorzy zachowują się tak, jakby słuchał ich tylko dorosły a nie młodzierz, która też staje się coraz bardziej agresywna.
    Pozdrawiam sąsiadów Włodek Wojak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziennikarze im więcej spowodują kłótni, tym mają większą oglądalność. Oni z tego żyją i koło się zamyka.
      Również pozdrawiamy sympatycznego sąsiada:-))) B & S

      Usuń